طبيعت و کوه فدک

خرید بک لینک
خودکشی کردن از جمله گناهان کبیره است که انسان بعد از ارتکاب به آن فرصت توبه پبدا نمی کند و خداوند او را در آتش جاوید قرار خواهد داد.به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) مجله اینترنتی ستاره نوشت: خودکشی مصداق کشتن انسانی است که جانش محترم است و کسی حق کشتن او را ندارد حتی اگر این شخص خودش باشد. باید در نظر داشته باشیم که خداوند مالک تمام جهان از جمله جان انسان هاست و بدون اذن و اجازه او نمی توان چنین کاری انجام داد.گناه خودکشی در قرآنخداوند در قرآن درباره قتل انسانی که کشتن اش واجب نشده شدیدا تهدید کرده و وعده عذاب جاوید جهنم داده است. چنانچه در آیه ۳۰ سوره نسا می فرماید:«وَ مَنْ يَفْعَلْ ذَٰلِكَ عُدْوَانًا وَ ظُلْمًا فَسَوْفَ نُصْلِيهِ نَارًا ۚ وَ كَانَ ذَٰلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرًا»«و هر کس این عمل را از روی تجاوز و ستم انجام دهد، به زودی او را در آتشی وارد خواهیم ساخت و این کار برای خدا آسان است.»همچنین در آیه ۹۳ سوره نسا آمده است:«وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا»«و هر کس فرد باایمانی را از روی عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است؛ در حالی که جاودانه در آن میماند و خداوند بر او غضب میکند و او را از رحمتش دور میسازد و عذاب عظیمی برای او آماده ساخته است»در طبيعت و کوه فدک...

ما را در سایت طبيعت و کوه فدک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:28

دانلود آهنگ زیبای یار دبستانی من جمشید جم با کیفیت بالا و عالی ۳۲۰ لینک مستقیم به همراه متن آهنگDownload Jamshid Jam Yare Dabestanie Manمتن آهنگ :یار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مادشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاشخوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلای آدماشدست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنهکی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنهیار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مایار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن مادشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاشخوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلهای آدماشدست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنهکی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنهیار دبستانی من با من و همراه منیچوب الف بر سر ما بغض من و آه منیحک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاهترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما طبيعت و کوه فدک...

ما را در سایت طبيعت و کوه فدک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:28

صفحه بندی